روش تهیه پودینگ مرغ لذیذ
طرز تهیه پودینگ مرغ بسیار ساده، لذیذ و خوش طعم است و در مدت زمان کوتاهی می توانید این غذای خوش مزه را تهیه کنید این غذا را هم می توان در فر و هم در ماهیتابه تهیه کرد.
پودینگ سبزیجات و مرغ، یک غذای گوشتی و خمیری است که در فر تهیه می شود. این غذا با مرغ ریش ریش شده و سوسیس و سبزیجات مختلف تهیه می شود. که با استفاده از ساده ترین مواد موجود در منزل یک خمیر سبک بدست می آید و مواد گوشتی در بین خمیر قرار می گیرد. روی آن را با پنیر پیتزا می پوشانند. این غذا را می توان به عنوان یک پیش غذای شیک و خوشمزه در مهمانی ها سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودینگ مرغ و سبزیجات در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پودینگ مرغ

پیاز: 500 گرم سینه مرغ: 500 گرم پیاز: 1 عدد کوچک تخم مرغ: 3 عدد پیاز کوهی یا دم پیازچه: 50 گرم هویج: 2 عدد متوسط سیب زمینی: 1 عدد متوسط روغن مایع: 1 قاشق غذاخوری ماست سفت: 2 قاشق غذاخوری جعفری: 3 قاشق غذاخوری پنیرگودا: 150 گرم نمک، فلفل و ادویه: به مقدار لازم

طرز تهیه پودینگ مرغ

مرغ را با پیاز، نمک، فلفل و ادویه چرخ کنید. سیب زمینی و هویج را خیلی ریز خرد کرده، زرده و سفید تخم مرغ را جداگانه بزنید. مرغ چرخ شده را به زرده تخم مرغ اضافه کرده، سیب زمینی، هویج، روغن مایع، ادویه و پنیر گودا را اضافه کنید، سپس پیاز کوهی و جعفری ریز خرد شده را اضافه کرده و مواد را خوب با هم مخلوط کنید. درآخر سفیده ابری شده را اضافه کنید. در کف ظرفی کاغذ روغنی قرار داده مواد را در آن بریزید و روی آن فویل بکشید. فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کرده، ظرف را در فر به مدت 1 ساعت قرار دهید.

منبع : ساعد نیوز