لیست انواع غذا خوشمزه با سوسیس به روش ساده و مجلسی با طعم های بی نظیر
آموزش درست کردن انواع غذای خوشمزه با سوسیس با طعم های متفاوتلیست انواع غذا با سوسیسسوسیس یکی از فراورده‌های محبوب گوشتیه که به خاطر داشتن تنوع زیاد، در سراسر جهان علاقه‌مندان زیادی داره. این محصول غذایی روش‌های تولید متفاوتی داره که، هر کدوم از...
آموزش درست کردن انواع غذای خوشمزه با سوسیس با طعم های متفاوت
لیست انواع غذا با سوسیس

لیست انواع غذا با سوسیس

سوسیس یکی از فراورده‌های محبوب گوشتیه که به خاطر داشتن تنوع زیاد، در سراسر جهان علاقه‌مندان زیادی داره. این محصول غذایی روش‌های تولید متفاوتی داره که، هر کدوم از انواع گوشت‌های گوناگون تهیه شدن.

لیست انواع غذا با سوسیس به معنی درست کردن غذاهای مختلف با طعم‌های گوناگونه که قراره با معرفی غذاهای خوشمز‌ه‌ای که با سوسیس تهیه میشن، به شما ایده‌هایی بده که بتونید با خیال راحت، وعده‌های غذایی لذیذ درست کنید.

یادتون باشه که برای استفاده از این محصول غذایی، بهتره که از سوسیس‌های مرغوب با درصد گوشت بالا استفاده کنید تا غذاهایی که درست می‌کنید در عین حال که طعم وسوسه انگیزی دارن، سالم باشن و ارز غذایی بالای داشته باشن.

بخش آشپزی مجله قرمز قراره شما رو به یک سفر غذایی هیجان انگیز دعوت کنه، تا بتونید با استفاده از این فهرست خوشمزه و جذاب، برای درست کردن انواع غذا با سوسیس ایده‌های مختلفی داشته باشید.

۱. خوراک سوسیس سیب زمینی

لیست انواع غذا با سوسیس، نحوه درست کردن سوسیس سیب زمینی خوشمزه

لیست انواع غذا با سوسیس رو با یه غذای ساده که تو هر شرایطی به راحت طبخ میشه شروع می‌کنیم. این غذای خوشمزه رو به همراه قارچ و فلفل دلمه‌ای طبخ کنید و با انواع سس از خوردنش لذت ببرید.

۲. رولت سوسیس

روات سوسیس یه غذای مجلسیه که با درست کردنش به راحتی می‌تونید، میز میان‌وعده مهمونی رو تزیین کنید. این غذا با استفاده از سوسیس، سیب زمینی، پودر کنتاکی و پودر نان تهیه میشه و طعم خیلی جذاب و وسوسه برانگیزی داره.

۳. گراتن سوسیس و بادمجان

گراتن یک از غذای فرانسویه که به خاطر داشتن مواد اولیه مختلف و روش پختی شبیه به لازانیا، طرفداران زیادی داره. ترکیب طعم لذیذ بادمجان به همراه سوسیس و پنیر و سس مخصوص به شدت دلبری می‌کنه.

۴. پیتزای مرغ و سوسیس

لیست انواع غذا با سوسیس، نحوه درست کردن پیتزا مرغ و سوسیس

این پیتزای خوشمزه که از ترکیب طعم مرغ و سوسیس و انواع ادویه به دست میاد، به شدت شما رو به خودش جذب میکنه و قطعا طرفدارش میشید. برای درست کردن این پیتزا به یه سوسیس خوش طعم و مرغوب نیاز دارید.

۵. ریزوتو با سوسیس

غذاهای ایتالیایی به خاطر داشتن طعم‌های متفاوت و خیلی خوشمزه طرفداران زیادی دارن. برای درست کردن این غذا، به جای گوشت از سوسیس استفاده کنید. بهتره بدونید این وعده غذایی فانتزی به راحتی بچه‌ها رو خوشحال نگه میداره.

۶. سوسیس سوخاری

لیست انواع غذا با سوسیس، نحوه درست کردن سوسیس سوخاری

برای لذت بردن از طعم سوسیس، مخصوصا برای یه عصرانه دلچسب، می‌تونید با استفاده از آرد سوخاری و شیر، حلقه‌های سوسیس رو به سیخ چوبی بزنید و بعد از غلتاندن تو آرد سوخاری، سرخشون کنید و از طعم لذیذ و بافت تردی که دارن لذت ببرید.

۷. پاکوره سوسیس

پاکوره سوسیس یه غذای متفاوت و خوش طعمه که به خاطر داشتن چند نوع آرد، سوسیس، سبزیجات و ادویه به راحتی تبدیل به یه خوراک جذاب میشه که نمی‌تونید از خوردنش دست بکشید. این غذا کالری زیادی داره و بهتره برای میان وعده درستش کنید.

۸. سوسیس تخم مرغ

یکی از ساده‌ترین غذاها تو لیست انواع غذا با سوسیس چیزی نیست جز ترکیب جذاب سوسیس و تخم مرغ که به راحتی طبخ میشه و به راحتی میتونه تبدیل به یه صبحانه دلچسب بشه که با خوردنش تا وقت ناهار گشنتون نمیشه.

۹. اسنک سوسیس

اگه به دنبال یه غذای خوشمزه و ساده می‌گردید که همه کاره باشه و به راحتی بتونید برای سرکار، مسافرت و پیکنیک از قبل اون رو درست کنید، بهتون پیشنهاد میکنم که این اسنک خوشمزه سوسیس رو با ذرت و قارچ و پنیر پیتزا تهیه کنید تا از خوردنش دست نکشید.

۱۰. لقمه سوسیس پنیری

برای تزیین کردن سفره مهمونی می‌تونید لقمه سوسیس رو با نان تست و پنیر پیتزا درست کنید. این غذای فینگرفود برای انواع مهمانی‌ها کاربرد داره و خیلی راحت آماده میشه و مهمون‌ها رو راضی نگه میداره.

۱۱. کوکوی سوسیس

کوکو یه غذای ساده و مقوی ایرانیه که به خاطر پخت راحت و طعم لذیذ به راحتی میتونه تبدیل به یه ساندویچ خوشمزه بشه. کوکوی سوسیس یه غذای خوشمزه و ابتکاریه که میتونه به طعم کوکو تنوع خاصی بده تا بچه‌ها از خوردنش لذت ببرن.

۱۲. املت سوسیس

لیست انواع غذا با سوسیس، نحوه درست کردن املت سوسیس

یه صبحانه یا عصرانه جذاب که با استفاده از سوسیس و گوجه و تخم مرغ تهیه میشه. می‌تونید برای درست کردن این غذا از انواع ادویه مختلف استفاده کرده و در صورتی که به طعم تند علاقه دارید از فلفل زیاد استفاده کنید.

۱۳. ماکارونی با سوسیس

ماکارونی یکی از معروف‌ترین غذاهاییه که در بین ایرانی‌ها طرفداران زیادی داره. میتونید با استفاده از یه سوسیس مخصوص و خوش طعم، این غذا رو طبخ کنید و فقط مواظب باشید تا انگشتاتون رو بعد از خوردن این ماکارونی از دست ندید.

۱۴. پیراشکی با سوسیس

پیراشکی با سوسیس یه غذای خوشمزه با ظاهری متفاوته که با استفاده از خمیر پیراشکی و رول کردنش به دور سوسیس سرخ شده، به شدت همه رو وسوسه می‌کنه. یه فینگر فود فوق‌العاده جذاب که واسه مهمونی حرف اول رو میزنه.

۱۵. کروکت سوسیس

لیست انواع غذا با سوسیس، نحوه درست کردن کروکت سوسیس ترد و خوشمزه

از انواع غذا با سوسیس، کروکت سیب زمینیه که از لایه بیرونی سیب زمینی و لایه داخلی سوسیس تشکیل شده و به شدت سیر کننده‌اس و می‌تونید برای شام طبخش کنید. طعم جذاب و ترد این غذا که با انواع ادویه مزه‌دار شده رو هیچوقت فراموش نمی‌کنید.

انواع سوسیس

سوسیس بر اساس نوع گوشت و مواد اولیه‌ای که باهاش مخلوط شده، به چند دسته تقسیم میشه.

سوسیس تازه: سوسیس خوشمزه‌ای که از گوشت نمک‌زده درست شده و قبل از مصرف، باید پخته بشه. به خاطر تازه بودن این نوع سوسیس، داخل یخچال نگه داری میشه.سوسیس خام: برای نگه‌داری طولانی مدت می‌تونید از این نوع سوسیس استفاده کنید که از گوشت خام تهیه شده و نیاز به پختن نداره.سوسیس خشک: پختن این نوع سویس باعث میشه که دودی بشه و میتونید هم به صورت سرد و هم گرم اون رو مصرف کنید. این محصول غذایی رو حتما در داخل یخچال نگه‌داری کنید.سوسیس پخته: یک نوع سوسیس که از گوشت پخته شده تهیه میشه و باید در داخل یخچال اون رو نگه‌داری کنید. این نوع بهتره که قبل از مصرف گرم بشه و نمی‌تونید برای طولانی مدت ازش نگه داری کنید.

مضرات سوسیس

چربی زیاد و به خاطر سرخ شدن، روغن زیادی جذب میکنه.این محصول غذایی به خاطر داشتن نمک زیاد میتونه باعث بالا رفتن فشار خون بشه.بهتره بدونید که مصرف زیاد سوسیس، به دلیل داشتن چربی زیاد، باعث اضفه وزن میشه.

سخن آخر

استفاده از فراورده‌های گوشتی در صورتی که سالم و مرغوب باشه، میتونه شما رو با دنیایی از غذاها با طعم‌های مختلف آشنا کنه که به شدت وسوسه کننده هستن. یادتون باشه که سوسیس به این دلیل که با استفاده از مواد افزودنی و نگه دارنده تولید میشه، ممکنه برای بدن مضراتی داشته باشه که در نتیجه‌ی سومصرف این محصول غذایی آسیب‌های اون پدیدار میشن.

در صورتی که تجربه استفاده از سوسیس‌های متنوع و مخصوص رو دارید، خوشحال میشیم که در کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بزارید.

لیست انواع غذا خوشمزه با سوسیس به روش ساده و مجلسی با طعم های بی نظیر
5 1