طرز تهیه ارده شکلاتی خوشمزه و لذیذ
در این بخش از آرگا با طرز تهیه ارده شکلاتی که یک میان وعده بسیار عالی برای کودکان است، آشنا می شوید. طعم این ارده فوق العاده خوشمزه می باشد.

همانطور که می دانید، اغلب کودکان علاقه زیادی به نوتلا و شکلات صبحانه دارند. تهیه یک شکلات صبحانه ساده و مقوی کار بسیار ساده ای است که شما می توانید در آرگا آن را انجام دهید. در این بخش نیز طرز تهیه ارده شکلاتی را مطالعه خواهید کرد.

شیوه تهیه ارده شکلاتی

داشتن یک ارده خانگی خوشمزه می توانید به سلامت و تندرستی شما کمک کند. شما در این مطلب علاوه بر آموزش ارده شکلاتی می توانید با تهیه ارده و شکلات صبحانه آشنا شوید. این نوع مواد برای کودکان بسیار لذیذ و دلچسب هستند.

مواد لازم

کنجد: ۱ پیمانه شیره خرما یا شکر: ۱ قاشق غذاخوری روغن کنجد یا مایع: ۲ قاشق غذاخوری پودر کاکائو: ۱ قاشق غذاخوری فندق پودر شده: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ارده شکلاتی

طرز تهیه ارده شکلاتی عالی

برای داشتن این ارده فوق العاده و خوشمزه باید ابتدا یک ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید. به مدت ۵ دقیقه با حرارت ملایم کنجدها را درون آن تفت دهید. حتما کنجدها را به خوبی هم بزنید تا نسوزد. بعد از اینکه بوی خامی کنجدها بلند شد، باید کنجدها را آسیاب کنید.

برای آسیاب کردن کنجدها می توانید از دستگاه یا گوشتکوب استفاده نمایید. کنجدها را آسیاب کرده و پودر کنید. بعد از پودر شدن کنجدها باید مقداری روغن اضافه کنید و مواد را مجدد آسیاب نمایید. ارده باید یک حالت خمیری داشته باشد.

تا زمانی روغن اضافه کرده و هم بزنید که کنجدها حالتی روان پیدا کند. شما برای طعم دار کردن این ارده خانگی می توانید از عسل، شیره انگور و مواد مختلف و دلخواهی استفاده کنید. در این بخش می توانید از مقداری عسل یا شکر استفاده نمایید.

 مبل و میز
 بلیط کیش

بعد از شیرین شدن، مقداری پودر کاکائو به ارده اضافه کرده تا قهوه ای رنگ شود. بعد از یکدست شدن مواد با یکدیگر، فندق های پودر شده را اضافه می کنید. مواد را مجدد ترکیب کرده تا بافت یکدستی داشته باشد. حالا ارده شکلاتی خوش طعم و خوشمزه شما آماده است.

نحوه تهیه ارده شکلاتی

نکات طلایی تهیه ارده شکلاتی

به همین سادگی طرز تهیه این ارده شکلاتی خوشمزه را آموختید. که برای تهیه بهتر آن باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

این ارده را می توانید در یخچال و در شیشه نگهداری کنید تا کمی سفت تر شود. این ارده را می توانید برای وعده صبحانه و میان وعده های کودکان خود در نظر داشته باشید. در تهیه این ارده باید توجه کنید که ارده زود نسوزد. برای این منظور باید شعله و حرارت را کم کرده و به آرامی مواد را تفت دهید. در صورتی که طعم ارده را دوست ندارید می توانید از مقداری وانیل در این مواد استفاده کنید.
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

دریافت مشاوره رایگان

منبع : آرگا

برچسب :